Thursday 14 August 2014

1951: La Batâle dé Flieurs - Battle of Flowers (2)

(siette et fîn)
"...Chen tchi m'fait marri l'pûs ch'est d'pensé qu'toutes chais belles flieurs sont tchillyies l'matin pour être dêchithées dans l'arlevée. A m'n'idée ch'est un véthitablye péché tchi n'dev'that pas être permint."

"Tu-as raison assez," j'l'y dit, "mais après tout nou n'peut avé une Bataille de Flieurs sans flieurs."

"Tout ch'tch'ils ont à faithe," ou dit "ch'est d'avé une Bataille de Lédgumes. Dame! chutte-fais-là je n'manq'thais pas d'y'allé avec deus-trais bathis d'ammunition. V'là tchi m'donn'nait l'pûs grand pliaisi du monde de fliantchi une bouonne patate, une bét'rave ou un navet à la tête de chais visiteurs. J'te garantis tch'y né r'veindraient pas m'poussé d'un bord et d'l'autre dans les rues d'la ville."

J'me mint à rithe. "Tchi drôles d'idée qu'tu'as, ma vielle," j'l'y dit. "Ocquo ben qu'tu n'peux as avé ta tête, autrement nou vèrrait des changements."

"Tu peux l'dithe," ou raiponnit, "épis ben vite. Mais crai-mé s'tu veur, Jêrri n'en s'sait pas d'pièthe."

Ph'lip
Chroniques de Jersey 28/7/1951

No comments: