Wednesday 11 May 2016

Aller - to go

aller 
 
Présent

j'vais
tu vais
i' va
ou va
j'allons
ous allez
i' vont

Prétérite

j'allis / j'fus
tu'allis / tu fus
il allit / i' fut
oulle allit / ou fut
j'allînmes / j'feûnmes
ous allîtes / ous allîdres / ou fûtes / ou fûdres
il' allîtent / il' allîdrent / i' fûtent / i' fûdrent

Împarfait

j'allais
tu'allais
il allait
oulle allait
j'allions / j'allêmes
ous alliez / ous allêtes
il' allaient

Futur

j'îthai
tu'îthas
il îtha
oulle îtha
j'îthons
ous îthez
il' îthont


Conditionnel

j'îthais
tu'îthais
il îthait
oulle îthait
j'îthions / j'îthêmes
ous îthiez / ous îthêtes
il' îthaient

Présent Subjonctif

qué j'âge / qué j'aille / qué j'auille / qué j'âlle
qué tu'âge / qué tu'aille / qué tu'auille / qué tu'âlle
qu'il âge / qu'il aille / qu'il auille / qu'il âlle
qu'oulle âge / qu'oulle aille / qu'oulle auille / qu'oulle âlle
qué j'âgions / qué j'îthêmes / qué j'aillions / qué j'auillions / qué j'âllions
qu'ous âgyiz / qu'ous îthêtes / qu'ous ailliez / qu'ous auilliez / qu'ous âlliez
qu'il' âgent / qu'il' aillent / qu'il' auillent / qu'il' âllent

Împarfait subjonctif

qué j'âgîsse / qué j'allîsse / qué j'fûsse /
qué tu'âgîsse / qué tu'allîsse / qué tu fûsse /
qu'il âgîsse / qu'il allîsse / qu'i' fûsse /
qu'oulle âgîsse / qu'oulle allîsse / qu'ou fûsse /
qué j'âgîssions / qué j'allîssions / qué j'fûssions /
qu'ous âgîssyiz / qu'ous âgîssiez / qu'ous allîssyiz / qu'ous allîssiez / qu'ou fûssyiz / qu'ou fûssiez /
qu'il' âgîssent / qu'il' allîssent / qu'i' fûssent /

Temps composés

Présent continnu
j'sis à aller, etc.
Pâssé continnu
j'tais à aller, etc.
Futur continnu
jé s'sai à aller, etc.
Parfait
j'ai 'té, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais 'té, etc.
Futur Parfait
j'éthai 'té, etc.
Conditionnel Parfait
j'ethais 'té, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à aller, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à aller, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à aller, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à aller, etc.

Participes

Présent
allant
Pâssé
'té

Împératif

va, allons, allez

No comments: