Thursday, 10 March 2022

1916: Training a female reporter (2)

(siette et fîn)

J'eûmes toutes les peines a décidé Laïzé a dounné san consent'ment. Ché n'fut que quand Lonôre y'eut promins d'prendre bin garde de n'pon s'èstrueûlé dans l'pité, ni s'capuchi contre les muthâlles, qu'ou finit par dithe oui.

 

Lonôre s'en va don apprendre a cachi eunne moto-bike. Y'en a eunne vielle de s'conde-main dans l'bel du "Post" que j'm'en vais raffistolé avec d'la corde et du ouaieur; ché s'a la d'sus qu'ma fille f'tha s'n'apprentissage. Et il est con'v'nu - ch'est sa mémée qu'a fait les conditions - que touôs les ridjeaux d'l'office s'ont baissis quand ou s'a a pratitchi, pour que les clèrques ne vaient pas ch'qui n'les concerne pas si par chance ou v'nait a s'èstrueûllé les fiers en haut.

 

L'affaithe en est là pour a ch't'heu. Quand Lonôre sétha cachi et gouvèrné, nou la vèrra par monts et par vaux, plieuve ou vente, a r'gardé par sus les fossés, a èspié dans les f'nêtres, a èscouté les gens qui s'ent' pâslent, a siéthe les couplyes qui r'vinnent de la chapelle. J'éspethe que tout l'monde lis f'tha la bin-v'nue. Si par chance ou s'adounnait a passé par siex vous sus l'heuthe du dîné, eunen bollée d'soupe n'est pas de r'fûs. Et si jommais tchiq'un la trouve èstrueûllée contre eunne pierre-de-hèche ou èsmaglyie contre eunne meule-de-prînseu, faudrait en l'heu téléphoné au "Post" - nous envièthait eunne van ramassé les brédelles.

 

Piteur Pain

Evening Post 3/2/1916


No comments: