Monday 13 November 2017

Jouer - to play

jouer


Présent

jé joue
tu joue
i' joue
ou joue
jé jouons
ou jouez
i' jouent

Prétérite

jé jouis
tu jouis
i' jouit
ou jouit
jé jouînmes
ou jouîtes / ou jouîdres
i' jouîtent / i' jouîdrent


Împarfait

jé jouais
tu jouais
i' jouait
ou jouait
jé jouêmes / jé jouions
ou jouêtes / ou jouiez
i' jouaient

Futur

jé jouêthai / jé jouôthai
tu jouêthas / tu jouôthas
i' jouêtha / i' jouôtha
ou jouêtha / ou jouôtha
jé jouêthons / jé jouôthons
ou jouêthez / ou jouôthez
i' jouêthont / i' jouôthont

Conditionnel

jé jouêthais / jé jouôthais
tu jouêthais / tu jouôthais
i' jouêthait / i' jouôthait
ou jouêthait / ou jouôthait
jé jouêthêmes / jé jouêthions / jé jouôthêmes / jé jouôthions
ou jouêthêtes / ou jouêthiez / ou jouôthêtes / ou jouôthiez
i' jouêthaient /i' jouôthaient

Présent Subjonctif

qué j'joue
qu'tu joue
qu'i' joue
qu'ou joue
qué j'jouions / qué j'jouêthêmes / qué j'jouôthêmes
qu'ou jouiez / qu'ou jouêthêtes / qu'ou jouôthêtes
qu'i' jouent

Împarfait subjonctif

qué j'jouîsse
qu'tu jouîsse
qu'i' jouîsse
qu'ou jouîsse
qué j'jouîssions
qu'ou jouîssiez / qu'ou jouîssyiz
qu'i' jouîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à jouer, etc.
Pâssé continnu
j'tais à jouer, etc.
Futur continnu
jé s'sai à jouer, etc.
Parfait
j'ai joué, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais joué, etc.
Futur Parfait
j'éthai joué, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais joué, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à jouer, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à jouer, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à jouer, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à jouer, etc.

Participes

Présent
jouant
Pâssé
joué

Împératif

joue, jouons, jouez


No comments: