Saturday 29 July 2017

Île d'amour

The Jersey Festival of Words this year includes a tribute to Bob Anthony's album of songs about Jersey. With this in mind, it would be a shame not to share this rather cheesy (and cheeky) Jèrriais version of the lyric of the title track

Île d'amour
Île d'amour
Jèrri - not' île d'amour
Île d'amour
Île d'amour
Jèrri - not' île d'amour


J'm'en souveins du preunmié co qué j't'êpyis
ch'tait coumme j'têmes pouor nos attèrri;
J'savêmes qué j't'aim'thêmes tréjous, épis
j'restéthêmes dans chu bieau Jèrri.

J'nos traûlons avaû tes ruettes si belles,
ch'est coumme dêcouvri lé s'gret d'nos rêves
et en tchittant la grande route des mielles,
j'sommes rêjouis par l'êtrueûlée d'chutte grève.

L'air auve la musique est remplyi,
ch'est l'pliaîsi du laîsi châque jour;
et les séthées dé chansons et rithie
ont qu'faithe d'înspither not' amour.

No comments: