Sunday 5 March 2017

J't'aime mille fais mus qu'man maqu'thé



J't'aime mille fais mus qu'man maqu'thé
My a'th kar milweyth moy es ow brithel:
j't'aime mille fais mus qu'man maqu'thé, ma hardelle.
Tu m'es chent fais pus chiéthe qu'eune meule d'héthans.
Épis jé t'pêqu'thai pouor la Saint Pithan.

Vé-t-en, ma Cornouaillaise, vé-t-en, ma vlique,
et j't'êcal'lai, véthe, d'vant qu'la sausse èrsique.
My a'th kar milweyth moy es ow brithel:
j'murmuth'thai ches patholes dans tén ouothelle.

Et j'hal'lai ma pêque à bord dans l'drannet
coumme tu t'couoch'chas à ma braichie au liet,
où'est qu'mes paîssons pêtchis lus êtravèlent:
My a'th kar milweyth moy es ow brithel.




(My a'th kar milweyth moy es ow brithel = J't'aime mille fais mus qu'man maqu'thé = I love you a thousand times more than my mackerel *Cornish saying*)

No comments: