Monday 19 March 2018

s'genser - to step aside, make way, back out, retreat

s'genser


Présent

jé m'gense
tu t'gense
i' s'gense
ou s'gense
jé m'gensons
ou vos gensez
i' lus gensent

Prétérite

jé m'gensis
tu t'gensis
i' s'gensit
ou s'gensit
jé m'gensînmes
ou vos gensîtes / ou vos gensîdres
i' lus gensîtent / i' lus gensîdrent

Împarfait

jé m'gensais
tu t'gensais
i' s'gensait
ou s'gensait
jé m'gensêmes / jé m'gensions
ou vos gensêtes / ou vos gensiez
i' lus gensaient

Futur

jé m'gens'sai
tu t'gens'sas
i' s'gens'sa
ou s'gens'sa
jé m'gens'sons
ou vos gens'sez
i' lus gens'sont

Conditionnel

jé m'gens'sais
tu t'gens'sais
i' s'gens'sait
ou s'gens'sait
jé m'gens'sêmes / jé m'genséthions
ou vos gens'sêtes / ou vos genséthiez
i' lus gens'saient

Présent Subjonctif

qu'jé m'gense
qu'tu t'gense
qu'i' s'gense
qu'ou s'gense
qué jé m'gensions / qué jé m'gens'sêmes
qu'ou vos gensiez / qu'ou vos gens'sêtes
qu'i' lus gensent

Împarfait subjonctif

qu'jé m'gensîsse
qu'tu t'gensîsse
qu'i' s'gensîsse
qu'ou s'gensîsse
qué j'gensîssions
qu'ou vos gensîssiez / qu'ou vos gensîssyiz
qu'i' lus gensîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à m'genser, etc.
Pâssé continnu
j'tais à m'genser, etc.
Futur continnu
jé s'sai à m'genser, etc.
Parfait
jé m'sis gensé, etc.
Pus-qu'parfait
jé m'tais gensé, etc.
Futur Parfait
jé m'sai gensé, etc.
Conditionnel Parfait
jé m's'sais gensé, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à m'genser, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à m'genser, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à m'genser, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à m'genser, etc.

Participes

Présent
gensant
Pâssé
gensé

Împératif

gense-té, gensons-nous, gens'-ous

No comments: