Saturday 27 May 2017

1902: deux lettres - two letters

D'la correspondance sus la Chronique de Jersey en 1902:

Letters in brief to the editor:

Une toute p'tite question

Monsieur, -

Je vins d'entendre deux aigrefins sus le Square discuter si un Monsieur W. Venables Vernon qu'était Connétable de St. Pierre en 1875 est acouthe en vie. Tout ce que j'sais ch'est que la liste du Rât de St. Pierre pour 1875 ne fut ratifiaie que le mai de Novembre de ch'tannée là. Il se pourrait què chu Connêtable d'alors est mort et coumme les deux aigrefins m'ont fait Umpire sus lus dispute, je ne sais chi côté donne ma casting vote.

Philipe Ahier.
19, Chevalier Road,
le 17 Juillet 1902.





Ver jà, mon souosin Philippe Ahier a raison. Y n'est pas mort, y vit accouthe, chu Connêtable-là. Coume Phlip' a té en Guernési, est que les Connêtables là-bas permettraient à un docteu de garder des aliénés au privé sans la permission du Président du Comité de l'Asile des Aliénés. Coume Phlip est ben souven au bureau de vot' confrère la Nouvelle Chronique, p'têtre que M. A. Messervy, Juré-Justicier, l'y don'rait des renseignements.

John Picot.
Mont-au-Prêtre, la Trinité,
Ce 22 Juilet 1902.

No comments: