Friday 5 July 2013

À la Grève dé Lé

J'nos en feûnmes à la Grève dé Lé hièr au matîn pouor un mio d'vigu'thie. Il est d'mêtchi d'espéther acouo tchiques jours pouor èrgarder les vidgos - ch'est qué j'sommes embarrâssés et la cop'thie et l'arreun'nie prannent eune pause. Tout coumme jé vidgînmes dé tchi entouor le Bèrrexes: l'histouaithe et les mouontréthies. Tch'est qué j'vînmes? Un hèrnais à bannieaux, des vainnes, un hèrnais à traithe, eune bike à bouochi, des tchéthues... et j'en éthêmes èrgardé acouo si j'avêmes ieu assez d'temps. Y'avait d'la bliâse et né v'là l'solé tchi géthit justément quand j'têmes pouor tchitter!

We went to Grève de Lecq yesterday morning for a bit of filming. There'll be a few days' wait to see the videos - we're rather busy and the editing takes some time. Anyhow we filmed some stuff about the Barracks: history and displays. What did we see? A boxcart, vans, a milkcart, a butcher's bike, ploughs... and we'd have looked at more if we'd had enough time. It was foggy and then the sun came out just when we had to leave!

No comments: