Sunday 2 June 2013

La Couronnâtion

The Queen waves from the palace balcony after the Coronation, 1953. (7936242092)La Reine, not' Duc, fut couronnée l'2 d'Juîn 1953.

"La Liza, tch'y fut en ville hier m'asseuthe que les décorâtions dans l'centre d'la ville sont magnifiques, et que quand veindra l'sé y'étha d's'illuminâtions comme nou n'a jamais veu. Y'étha une bande, ou même deux, épis après l'tais y'étha une grande cavalcade tchi parcouoth'tha les routes d'un bout d'la ville à l'autre."

"Ah," je m'fit, "ch'est dêjà tchiquechose, mais tchi sorte de cavalcade? Y'éthait-t'y des bidets et des vétuthes comme aut'fais?"

La missis dit qu'ou n'savait mais qu'bein seux la cavalcade vaudrait la peine de vais parsque Saint-Ou tait pour y prendre part. "Si nos garçons s'y mettent," oulle ajouôtit, "tu peux t'fié que ch'ne s'sa pas d'la p'tite bièthe."

"Et est-che tout?" j'l'y d'mandit.

"Grand doux nanin," ou dit. "Y'a autre chose; y'a des fireworks quand y f'tha niet, et v'la tchi t'ftha pliaisi, car tu'as tréjous aimé les fireworks."

"Damme, vèthe," j'l'y dit. "Te r'souveins-tu d'la bordée, après la Bataille de Flieurs tch'y mintes feu au haut du Mont-ès-Pendus? Ah, que ch'tait biau."

"P't'être bein," ou dit, "mais si l'vent n'avait pas tait contraithe, la ville éthait peut ête dêtruite.

Pour ne pas dêpensé trop d'sous la Merrienne fit un patchet d'sandwich et print une poutchie d'ses célèbres merveilles, et mé, sans l'y dithe un mot, j'avais dans ma pouchette deux-d'gouts d'tchiquechose pour me r'lèvé l'tchoeu si j'me trouvait fâillyi d'vant l'sé. Je f'thais aussi bein d'vos dithe qu'oulle tait viède d'vant l'mitan d'l'arlevée. J'ai tréjous trouvé, Moussieu, que l'air de la ville vos donne une tèrriblye sé. Sans doute ch'erst parsque la mé est si près.

J'fûmes ichin et là, et d'un bord et d'l'autre vais les décorâtions et êcouté la belle mûsique de la band tchi tait v'nue d'Angliétêrre, épis, après une tâsse de tais et l'restant des mérveilles j'nos mîmes en piéche pour vais la Cavalcade pâssé. Et s'ou voulez l'craithe, j'la trouvîmes si belle que la Merrienne voulit la vais quatre fais. Ch'tait vraiement magnifique!

Viyiz étout:

No comments: