Tuesday 4 December 2018

êtînch'ler - to sparkle, spark

êtînch'ler



Présent

j'êtînchèle
tu'êtînchèle
il êtînchèle
oulle êtînchèle
j'êtînch'lons
ous êtînch'lez
il' êtînchèlent

Prétérite

j'êtînch'lis
tu'êtînch'lis
il êtînch'lit
oulle êtînch'lit
j'êtînch'lînmes
ous êtînch'lîtes / ous êtînch'lîdres
il' êtînch'lîtent / il' êtînch'lîdrent

Împarfait

j'êtînch'lais
tu'êtînch'lais
il êtînch'lait
oulle êtînch'lait
j'êtînch'lions / j'êtînch'lêmes
ous êtînch'liez / ous êtînch'lêtes
il' êtînch'laient

Futur

j'êtînchèl'lai
tu'êtînchèl'las
il êtînchèl'la
oulle êtînchèl'la
j'êtînchèl'lons
ous êtînchèl'lez
il' êtînchèl'lont

Conditionnel

j'êtînchèl'lais
tu'êtînchèl'lais
il êtînchèl'lait
oulle êtînchèl'lait
j'êtînch'léthions / j'êtînchèl'lêmes
ous êtînch'léthiez / ous êtînchèl'lêtes
il' êtînchèl'laient

Présent Subjonctif

qué j'êtînchèle
qu'tu'êtînchèle
qu'il êtînchèle
qu'oulle êtînchèle
qué j'êtînch'lions / qué j'êtînchèl'lêmes
qu'ous êtînch'liez / qu'ous êtînchèl'lêtes
qu'il' êtînchèlent

Împarfait subjonctif

qué j'êtînch'lîsse
qu'tu'êtînch'lîsse
qu'il êtînch'lîsse
qu'oulle êtînch'lîsse
qué j'êtînch'lîssions
qu'ous êtînch'lîssyiz / qu'ous êtînch'lîssiez
qu'il' êtînch'lîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à êtînch'ler, etc.
Pâssé continnu
j'tais à êtînch'ler, etc.
Futur continnu
jé s'sai à êtînch'ler, etc.
Parfait
j'ai êtînch'lé, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais êtînch'lé, etc.
Futur Parfait
j'éthai êtînch'lé, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais êtînch'lé, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à êtînch'ler, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à êtînch'ler, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à êtînch'ler, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à êtînch'ler, etc.

Participes
Présent
êtînch'lant
Pâssé
êtînch'lé

Împératif

êtînchèle, êtînch'lons, êtînch'lez

No comments: