Monday 22 October 2018

d'fendre - defend, protect, forbid

d'fendre


Présent

jé d'fends
tu d'fends
i' d'fend
ou d'fend
jé d'fendons
ou d'fendez
i' d'fendent

Prétérite

jé d'fendis
tu d'fendis
i' d'fendit
ou d'fendit
jé d'fendînmes
ou d'fendîtes / ou d'fendîdres
i' d'fendîtent / i' d'fendîdrent

Împarfait

jé d'fendais
tu d'fendais
i' d'fendait
ou d'fendait
jé d'fendions / jé d'fendêmes
ou d'fendiez / ou d'fendêtes / ou d'fendiêtes
i' d'fendaient

Futur

jé d'fendrai
tu d'fendras
i' d'fendra
ou d'fendra
jé d'fendrons
ou d'fendrez
i' d'fendront

Conditionnel

jé d'fendrais
tu d'fendrais
i' d'fendrait
ou d'fendrait
jé d'fendréthions / jé d'fendrêmes
ou d'fendréthiez / ou d'fendrêtes
i' d'fendraient

Présent Subjonctif

qué jé d'fenge / qué jé d'fende
qué tu d'fenge / qué tu d'fende
qu'i' d'fenge / qu'i' d'fende
qu'ou d'fenge / qu'ou d'fende
qué jé d'fengions / qué jé d'fendions / qué jé d'fendrêmes
qu'ou d'fengiez / qu'ou d'fendiez / qu'ou d'fendrêtes / qu'ou d'fendriêtes
qu'i' d'fengent / qu'i' d'fendent

Împarfait subjonctif

qué jé d'fendîsse
qué tu d'fendîsse
qu'i' d'fendîsse
qu'ou d'fendîsse
qué jé d'fendîssions / qué jé d'fendînmes / qué jé d'fendréthions
qu'ou d'fendîssyiz / qu'ou d'fendîssiez / qu'ou d'fendîtes / qu'ou d'fendréthiez
qu'i' d'fendîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à d'fendre, etc.
Pâssé continnu
j'tais à d'fendre, etc.
Futur continnu
jé s'sai à d'fendre, etc.
Parfait
j'ai d'fendu, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais d'fendu, etc.
Futur Parfait
j'éthai d'fendu, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais d'fendu, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à d'fendre, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à d'fendre, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à d'fendre, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à d'fendre, etc.

Participes
Présent
d'fendant
Pâssé
d'fendu

Împératif

d'fend, d'fendons, d'fendez



No comments: