Thursday 21 January 2016

21/1/1963: La Merrienne pliains les p'tits ouaisieaux

Eune articl'ye dé la grande fraid d'1963:

An article from the great freeze of 1963:

Agniet, par ichin la fraid a 'té piéthe qué jamais, et j'crais bein qué ch'est la même chose siez vous, et dans toutes les autres parties de l'Ile étout. Dépis ma dernié lettre j'avions yeu tchiques bieaux jours d'solé et nou pouvait dêshaller sans crainte d'attrapper une dôse de pneumonie, mais agniet ch'est un vent tchi pâsse à travers de toutes les craques tchi s'trouvent dans une vielle maison. La Merrienne, tch'est ocquo forte et robuste, pliains les p'tits ouaisieaux, et touos les matins ou va jusque dans l'gardin avec une bollée de miettes et d'autres restants pour yeux. Malheutheusement, les fichus mauves ont faim étout, et à matin y'en avait bétôt une vingtaine dans l'gardin à avaler tout ch'qu'i' pouvaient trouver et à êffriter les mêsles, les grives, les êtournieaux et tout le p'tit ouaiselin. Si j'avais peut bouogi d'ma grand'-chaise j'éthais tâchi d'en abattre yunne ou deux des vilaines créatuthes, mais, à qu'menchi, j'n'en ai pas la forche, épis j'comprends que la louai les protège : ch'est pourtchi, j'ai à les laissi trantchilles.

No comments: